13 Nisan 2014 Pazar

KASK ÖNEMİ !

Bu akşam ki makalem de bu konuya değinmek istiyorum,çünkü herşeyden önemli olduğu için!
Bugün trafikte gördüğüm bir çok motor kullanıcısının kask takmadığını fark ettim,takanların ise yarım kask ve en kötüsü (Nazi) kask tabir edilen kasklar kullanıyor.Bu kaskların hiç bir faydası olmadığını açık açık kendim de kullandığım için söylüyorum,herhangi bir kaza anın da çenenize alacağınız darbe ciddi yaralanmalara sebep olabilir.
         Yok ben kapalı kask takamam tipime yakışmıyor,robot gibi oluyorum gibi şeyler duyuyoruz.Demeyin takın!
        Bir başka fark ettiğim racing kullanıcıları;kaskı koluna geçirip motor sürmeleri gülsem mi ağlasam mı gerçekten bilmiyorum.O kaskın süs olmadığını söylemek istiyorum isteyen kızsın isteyen alınsın gücensin...

Kaskın Önemi

Motosiklet kullanırken en önemli şart kask takmaktır. Pek çok aktivitenin kendine özgü koruyucu ekipmanları vardır. Motosiklet kullanmak da bunlardan birisidir. Her sürücü ve artçı özel bot, pantolon, mont, eldiven ve standartlara uygun kask giymelidir. “Kask boyun kırar, görüsü engeller, duymayı azaltır” gibi söylentilerin asılsız olduğu yaşanan tecrübelerle kanıtlanmıştır. Bilinçli sürücüler her zaman kask takar. Kısa mesafelerde bile mutlaka kaskınızı takın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder